H νύχτα πριν τις πανελλήνιες

Την παραμονή των εξετάσεων:
  1. αποφεύγουμε να παραγγείλουμε φαγητό ή να βγούμε για φαγητό έξω, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες να μας “πειράξει” κάτι.
  2. αποφεύγουμε να δοκιμάσουμε κάποιο νέο τρόφιμο ή ποτό ή γενικά κάτι που δεν έχουμε ξανακαταναλώσει ποτέ, γιατί μπορεί να μας δημιουργήσει στομαχικές διαταραχές ή κάποια αλλεργία.
  3. αποφεύγουμε την κατανάλωση καφέ ή άλλων καφεϊνούχων ροφημάτων μετά το μεσημέρι. Σκοπός μας είναι να κοιμηθούμε καλά το βράδυ.
  4. αποφεύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ.
  5. αποφεύγουμε τη μεγάλη περιεκτικότητα λιπαρών στο βραδινό γέυμα, όπως για παράδειγμα η πίτσα, ο γύρος, οι κρέπες, γιατί λόγω του άγχους μπορεί να μας δημιουργήσουν γαστρεντερικές διαταραχές, όπως διάρροια.
  6. πίνουμε νερό καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι μεγάλη ποσότητα πριν τον ύπνο, αφού μπορεί να είναι η αιτία για να μην κοιμηθούμε καλά τη νύχτα.
  7. προσπαθούμε να χαλαρώσουμε, όλα τα μέλη της οικογένειας. Αυτό μπορεί να σημαίνει πως θα κάνουμε κάτι όλοι μαζί ή πως θα απομονωθούμε. Όπως και να έχει σκοπός είναι να υπάρχει ηρεμία.
Το πρωινό των εξετάσεων, επιλέγουμε να φάμε κάτι που σίγουρα δεν ενοχλεί και μας είναι ευχάριστο. Καλό είναι να υπάρξει πρωινό γεύμα γιατί είναι και αυτό που θα τροφοδοτήσει το μυαλό με την απαιτούμενη ενέργεια.
Ένα κομματάκι σοκολάτα υγείας βοηθάει, προσοχή όμως, γιατί μια σοκολάτα ολόκληρη, μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα. Δεν ξεχνάμε να πάρουμε ένα μπουκαλάκι με νερό.
Είναι οι πρώτες “βαρυσήμαντες” εξετάσεις των παιδιών. Παρ’ όλα αυτά δεν είναι το τέλος του κόσμου. Αντιθέτως είναι η αρχή της ενήλικης υπεύθυνης ζωής και η ώρα που ανοίγουν τα φτερά τους.

Πρωτοετής από φέτος! Και τι θα τρώει το παιδί;

Πρωτοετής από φέτος! Και τι θα τρώει το παιδί;

Όλα όσα θα ήθελες να ξέρεις για τα ω-3 λιπαρά οξέα.

Όλα όσα θα ήθελες να ξέρεις για τα ω-3 λιπαρά οξέα.

Επιλογή αθλήματος

Επιλογή αθλήματος
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Facebook
Twitter
Instagram